Gisterenavond besloten iets rustiger aan te gaan doen

28 mei 2022 - Villaviciosa, Spanje

Ik moet niet meer gemiddeld 30km per dag lopen. Ik moet zo wie zo niets maar vooral genieten van al het moois wat hier te ervaren is. Mijn lijf doet pijn en geeft het aan meer ontspanning te zoeken

1. Danielle:
    28 mei 2022
    Knap hoor! Maar nu even wat rustiger aan doen dus.
    Succes!
  2. André Mali:
    28 mei 2022
    Stapje voor stapje en luisteren naar wat je lichaam zegt! Je was ff te fanatiek en enthousiast. Nu het niet meer op de automatisch piloot gaat, begint het avontuur pas ech! Succes man! 👍💪
  3. Jeanne en Jos:
    28 mei 2022
    Rustig aan dan breekt het lijntje niet en kom je er ontspannen aan👍
  4. Pa:
    28 mei 2022
    Zeker Leon vooral genieten en niets forceren. Vierdaagse is altijd de eerste dag een makkie maar dag drie het zwaarst. Vierde dag is weer wat gemakkelijker daar je dan gaat afronden. Zelfde geld voor jouw journey.
    Toen ik nog op de z.g. Loopschool zat zei de trainer, nadat ik een spierblessure had opgelopen, de kunst van hardlopen is niet te hard te lopen. Rustig en veel plezier verder.
  5. Leon van de Water:
    28 mei 2022
    Dank jullie wel voor de fijne lieve en ondersteunde reacties. Ik ben vandaag alweer 7dagen onderweg met mijn reis de begon op zondagochtend 22-5 toen de wekker ging om 5:45. Het loslaten is nu begonnen…………
  6. Liliana:
    28 mei 2022
    Hallo Leon, heb je reisverhalen gelezen en de foto's gezin. Wat een mooie omgeving ben je voorbij gegaan.
    Jel oopt heel veel km per dag en dat is heel
    zwaar. Denk ook aan je gezondheid en probeert vooral te genieten van wat je doet en wat je ziet. Luister naar je geest en licham en en geniet van deze tijd. Succes nog met je wandelingen.
  7. Ma:
    28 mei 2022
    Leon doe vooral wat rustig aan, doe niets voorzeren beter wat minder lopen!!
    Veel succes voor de volgende dag. 🍀
  8. Nanja:
    Pluk de dag ❤️
  9. Leon van de Water:
    29 mei 2022
    Dank jullie wel voor de lieve woorden👍🏻💪🏽